Pentru a atinge obiectivele strategiei tale, îți recomand câteva tactici comune de marketing care funcționează într-o mare varietate de industrii.
Crearea și publicarea comunicatelor de presă
În strategia de marketing, comunicatele de presă te ajută atât pentru creșterea traficului pe site (ele pot include link-uri către site-ul tău, crescând astfel optimizarea pentru motoarele de căutare și traficul), cât și brand awareness -ul, numele brandului tău devenind mult mai cunoscut și, în acest fel, va fi mult mai ușor de ajuns la tine printr-o singură căutare în Google.
Secretul pentru a emite un comunicat de presă bun este identificarea știrilor cu adevărat importante pentru cititori.
Promovarea prin VIP/ Influenceri
Atunci când îți dorești vizibilitate imediată, promovarea produselor sau serviciilor cu ajutorul unor VIP/Influenceri devine esențială. Având calitatea de creatori de conținut și foarte multă popularitate pe social media și nu numai, VIP/ Influencerii îți vor genera instant vânzări, dar și brand awareness indiferent de industria din care faci parte. Singurul aspect de care trebuie ținut cont este alegerea unor influenceri cu o comunitate ce face parte din publicul tău țintă.
Organizarea și promovarea evenimentelor
În pofida creșterii promovării online și a succesului pe social media, consumatorii își doresc conexiune și comunicare. Un eveniment este o modalitate foarte bună de a interacționa față în față cu clienții tăi și, în funcție de tipul de eveniment pe care îl găzduiești, s-ar putea chiar să poți obține o acoperire media editorială foarte mare. Pe măsură ce consideri crearea unui eveniment ca o modalitate de a intra în legătură cu consumatorii tăi., gândește-te la modalități prin care le poți oferi o experiență de neuitat alături de brandul tău.
Marketingul pe rețelele sociale – tactică valoroasă pentru strategia de promovare
Rețelele de socializare reprezintă una dintre cele mai importante modalități de a-ți implementa strategia de marketing și PR, dar și de a fi în legătură directă cu publicul tău țintă. Chiar dacă nu plătești pentru publicitate, menținerea comunicării pe platformele de socializare poate fi extrem de utilă. Pe lângă faptul că îți oferă o modalitate prin care te poți conecta cu consumatorii interesați de afacerea și industria în care firma ta activează, canalele de socializare sunt o oportunitate foarte bună de a le aminti despre serviciile pe care le oferi, experiența ta și mai ales faptul că îți pasă de ei.
Rețelele de socializare, pot fi, de asemenea, ideale pentru creșterea traficului pe site și SEO.
Publicitate pe rețelele sociale
Campaniile de publicitate pe Facebook, Instagram, TiK -Tok sau LinkedIn pot fi o modalitate foarte bună de a-ți crește vizibilitatea. Atâta timp cât mesajul adresat este convingător, bine țintit și folosești o imagine captivantă, această tactică îți poate crește foarte mult awareness-ul și îți poate atrage noi potențiali clienți. De fapt, algoritmii Facebook și Instagram analizează postările de la agenții de publicitate, așa că atunci când investești bani pe reclame, sunt șanse ca și postările organice să fie mai vizibile. Este un win-win pentru strategia ta de marketing!
Blogging pe site-ul tău
Avantajul principal al blogging-ului pentru afacerea ta. este că poate genera trafic suplimentar către site-ul tău. Având articole informative și de calitate, publicate în aceeași zi, în fiecare săptămână, motoarele de căutare vor vedea că site-ul tău este de calitate pentru utilizatorii de internet, astfel că vei crește foarte mult în clasarea rezultatelor de căutare. Conținutul fiecărui articol trebuie să fie util pentru clienții tăi.
Marketing prin e-mail
Pentru a beneficia de avantajele marketingului prin e-mail, un buletin informativ lunar trimis către clienții existenți, dar și a celor abonați prin intermediul site-ului, vei crește traficul și credibilitatea în fața consumatorului. Acest e-mail poate include articole noi și utile, anunțuri noutăți produse, dar și memento-uri pentru evenimentele viitoare.
Leave a comments